Ova priča počinje malo drukčije. Za ovu priču zaslužno je vino. Vjerojatno vam već sada ništa od ovoga nema smisla.
Dopustite da objasnim. Prilikom posjeta jednoj slavonskoj vinariji, u razgovoru s njihovim vinarom, dotakli smo se nekoliko tema pa tako i iseljavanja mladih iz Hrvatske, preciznije – iz Slavonije. Nešto kasnije, potaknut tim razgovorom, krenuo sam malo istraživati. Da sve nije tako crno saznao sam tražeći što se događa na slavonskoj craft sceni. Tu su bila već neka poznata imena, a prilikom surfanja naišao sam na jednu zanimljivu priču odnosno kampanju.
Radi se o stvaranju nove craft pivovare na brzorastućoj hrvatskoj sceni. Još jedna nova craft pivovara u Hrvatskoj možda vam se ne čini zanimljivom pričom, ali ovo je nešto malo drukčije. Iza cijelog projekta stoji trio koji čine: Martina Lucić (headbrewer!), Jasmin Pavlović i Goran Horvat .
Naziv pivovare LuPaHor je zapravo zanimljiva igra riječi koja povezuje latinski naziv za hmelj (humulus lupulus), hor i početna slova prezimena osnivača.
Jasmin mi je ovako objasnio suštinu njihovog projekta: „Crowdfunding kampanja je prvi korak u predstavljanju nas kao nove mlade snage u svijetu craft pivarstva, no i zamišljena je kao prva prilika za prikupljanje sredstava kako bi se same ideje i ostvarile. Naravno, ciljana skupina ljudi nisu samo ljubitelji piva, već svi koji bi prepoznali naše ideje i prepoznali želju troje m
ladih osoba koji žele drugačiju Hrvatsku. Zbog toga koristimo i marketinški hashtag #ostani. Dakle, sam cilj kampanje nije zamišljen kao apsolutno prikupljanje svih potrebnih financijskih sredstava, već kao prvi korak koji nam može pomoći na samom početku našeg projekta. Svjesni smo da je u ovo trenutak ekspanzije craft pivovara te je samim time teško biti drugačiji i prepoznatljiv. Iz tog razloga osim pivom kao proizvodom, odlučili smo se predstaviti i s inovativnim uslugama povezanim sa craft pivarstvom. Planiramo svojim budućim kupcima dati mogućnost naručivanja piva preko interneta i to preko aplikacije koja će omogućiti odabir različitih razina intenziteta arome i gorčine (minimalna/srednja/jaka).“

Ono što me odmah zainteresiralo je spomenuta aplikacija. Kao ljubitelja tehnologije i craft piva ovo je za mene bio pokazatelj da spremaju nešto zanimljivo. 

„U planu nam je aplikacija koja bi u potpunosti približila proizvodnju piva potencijalnom kupcu (Craft trag). Naručitelji će moći putem mobilne aplikacije pratiti u kojoj fazi je njihova narudžba, slično kao kada naručite pošiljku preko eBay-a. Nakon svake narudžbe kupci bi trebali dobit QR kod za praćenje. Upravo smo za ovu ideju dobili iznimno pozitivne povratne informacije te savjete da je ovo odlična ideja i za tržište izvan Hrvatske“, poručuju iz LuPaHor-a.
Što je sa stilovima piva?

Imaju u planu tri pive – Mamurni bećar je blond ale s primjesama rakije viljamovke. Ledena snaša je indian pale ale s aromom borovine i laganih cvjetnih okusa (namijenjeno je svim slavonskim snašama kojima nisu dragi njihovi mamurni bećari). Red Hot IPA je indian pale ale napravljen s pikantnim papričicama. Nazive piva smo odlučili povezati sa Slavonijom, a i sam sastojak Red Hot IPA-e je također određena poveznica sa Slavonijom i Baranjom. Ipak, riječ je o budućoj slavonskoj pivovari.
Red Hot IPA je za sada moj favorit, a kako biste i vi podržali ovaj projekt otiđite na stranicu:
https://www.indiegogo.com/projects/lupahor-brewery-customize-your-beer-slavonia-cro-brewery#/
Primjedbe
Objavi komentar